Kundesenter/Hjelp  Produktnyheter  Mobiler til 1 krone!
Bedriftskunder  Varevelger  Tilbehørsguide
 


SØK:
  


Din handlekurv er tom.

 

Serviceinformasjon

De fleste produsenter håndterer support og service direkte og vi er pålagt å følge de retninglinjer som de til en hver tid har.

Hos de produsentene som har egne verksteder, skal verkstedet kontaktes for å avtale service. Under finner du en oversikt over hvordan du enklest kan søke om service på ditt produkt. Klikk på linken til den respektive produsenten for ditt produkt, så vil du få informasjon om hvilke rutiner som gjelder.

Når du sender inn et produkt til et verksted husk å legge ved kvittering, en detaljert feilbeskrivelse, samt kontaktinfo og  en adresse hvor det reparerte produktet skal returneres. Etter at produktet er levert inn tar du direkte kontakt med verkstedet dersom du har spørsmål rundt reparasjonen f.eks. når den er ferdigstilt. Pakker skal ikke sendes rekomandert! 

For returer, hvor produsent ikke har egne verksted, kontakter du oss på retur@mshop.no 
Returer til m-Shop MÅ avtales på forhånd. Returer uten avtale vil ikke bli hentet. Hvis du får tildelt et RMA/ShipID fra oss må det merkes klart og tydelig på pakken.

Dersom det er snakk om reklamasjon på et produkt, enten fordi garantien er utgått eller produktet har vært inne til reparasjon 2 eller flere ganger, tar du kontakt med oss på retur@mshop.no

Du har selv ansvar for å pakke varene forsvarlig inn slik at de ikke blir skadet under transport. Dette gjelder selv om varen er defekt. PC komponenter som er sensitive i forhold til elektrostatiske utladninger skal pakkes i antistatisk emballasje for at garantien skal gjelde. Pakker skal ikke sendes rekomandert!


Hjelp på Internett
Hvis du har problemer med et produkt er det mye hjelp og informasjon å finne på Internett. På produsentenes hjemmesider finnes det ofte nye drivere/firmware/bios oppdateringer, brukermanualer og FAQ (ofte stilte spørsmål/svar) som kan løse dine problemer.
 
Klikk på linken til den respektive produsenten for ditt produkt, så vil du få informasjon om hjemmesider og telefonnr.

Hvis ikke produsenten har egen support tjeneste tar du kontakte med oss på 
e-post info@mshop.no.

P.S  I ferier (sommerferien, påske, jul...) kan service hos verkstedene ta noe ekstra tid pga. ferieavvikling og helligdager.

3ComAcerAsusBelkin
BrotherBuffaloCanonCreative
D-LinkDoroEpsonGarmin
HPHTCJabraJBL & Harman/Kardon
Jensen ScandinaviaJVCLexmarkLG
LG MobilLogitechMicrosoftMIO GPS
MSINavigonNikonNokia
OKIOlympusPackard BellPanasonic
PlantronicsPlextorSamsungSonim
SonySony EricssonSteelseriesTargus
ToshibaXbox


Telenor mobil! Mobiltelefon abonnement - billige mobiler

Vi er på facebook

Tilbehør mobil? - Finn rett tilbehør! Her får du hjelp til å finne rett tilbehør

Mobil priser! Sammenlign mobiltelefoner og finn senere egnet mobiltelefon abonnement

Rosa mobil? - rosa pc? - vesker nettbutikk - her finner du de feminine produktene

FRESH - utvalgte produktnyheter

FLASHY - produkter som skiller seg ut



mobiler til 1 krone















Denne siden er laget av:
1'st Online
Vi tar forbehold om mulige feil i beskrivelser og bilder.

SiteMap